Ge mig sommar!


Har suttit och gjort en ny design till bloggen hela kvällen känns det som, men jag blev faktiskt nöjd. För en gångs skull. Det blev ju ingen avancerad design om man säger så, utan den blev enkel och inte för mycket helt enkelt. I alla fall, anledningen till varför jag sitter och skriver ett inlägg nästan tolv på natten är att jag saknar sommaren något enormt! Usch, nu har det varit vinter alldeles för länge. Är trött på snön och kylan. Blev så ledsen i fredags när det började snöa när det på morgonen hade varit fint väder och man såg till och med asfalten! Just när jag trodde att snön entligen skulle smälta bort helt så kommer det ännu mer snö... Nej, gud vad jag längtar till sommaren! Längtar tills det blir varmt och skönt, när man slipper klä på sig hur mycket kläder som helst för att inte frysa, när man kan vara ute hela dagarna, när man kan bada och sola, när man kan åka upp till stugan med släkten, och när man kan fota massa vackra bilder. Jag skulle kunna hålla på hela natten med att räkna upp saker.

Som ni ser så blev den nya headern väldigt somrig trots att det är vinter fortfarande. Kan ju kännas lite opassande men det struntar jag i. På tal om något helt annat, jag har bestämt mig för att spara till en riktigt bra kamera! Dom som känner mig vet att jag älskar att fota och jag har aldrig haft en bra kamera. (förutom en fast den är trasig och den var bara bra när man använde zoomen). Dessutom så är det så mycket roligare att fota med en bra kamera!
Nej nu måste jag sova känner jag, men först ska jag slå på en film, lär endå somna direkt ;) Go' natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0