Words


Vill bara klargöra för er att jag har inga nytagna bilder så ni får nöja er med den här gamla bilden som jag gjorde när jag gick i sjuan tror jag. Tycker endå att texten är rätt bra endå. Om det nu skulle vara så att det är någon som inte ser vad det står (vilket jag dock inte tror), så står det: It's amazing what you can hide just by putting on a smile.

Jag hade en tanke på hur detta inlägg skulle se ut men eftersom att mamma kom in i mitt rum och pratade väldigt länge så glömde jag helt bort vad det var jag skulle skriva. Helt otroligt vad bra minne man har. Suck. Aja, nu: duscha & sen Love and other disasters. Kisses



Kommentarer
Postat av: elly

Hej :) .. Jag har en frågestund på min blogg och de vore verkligen super snällt o roligt om du kunde skriva nån/några frågor :) kram! :)

2011-03-21 @ 22:46:39
URL: http://thebeautie.blogg.se/
Postat av: Sofijaah

Superfin bild och jättebra text! Det är så sant! Ha en fortsatt trevlig dag!

2011-03-22 @ 17:30:32
URL: http://frusenisbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0