Vad jag tycker om bidragen i melodifestivalen 2011 - del 3


Linda Sundblad-Lucky You: Har inget speciellt att skriva här förutom att låten var dålig.
Simon Forsberg-Tid Att Andas: Han sjöng bra men även denna låt var dålig.
Sara Lumholdt-Enemy: Den här låten var min favorit av alla bidragen i år. Varför, varför, varför sjöng hon inte  bra under framträdandet?? Jag lovar, jag hade lyssnat på hennes låt minst 20 gånger innan hon skulle uppträda. Var nästan säker på att hon skulle gå vidare för hon hade en kick-ass låt, haha, men vad hände sen? I verserna lät hon nästan tondöv. Usch vad besviken jag blev.
The Playtones-The King: Gillar faktiskt refrängen i den här låten :p
Shirley's Angels-I Thought It Was Forever: Shirley sjunger sjukt bra men låten var däremot inget att hänga i julgranen.
Sebastian-No One Else Could: Rätt tråkig låt, kommer inte på något annat skojigt att skriva.
Sara Varga-Spring För Livet: Den här låten har satt sig på min hjärna, trots att jag inte gillar den så värst mycket. Tycker inte att hon skulle gått vidare till final av alla dom bra som var med i andra chansen. Dock har jg hört att det var något knas med röstningen, att Sara fick massa röster hon inte skulle ha. Men det kanske inte stämmer ens.
Eric Saade-Popular: Tycker att låten Popular är väldigt lik Eric's förra bidrag (förra året) Manboy. Så jag måste dissa låten. Kan i och för sig förstå att många småtjejer röstade vidare honom, liksom han är ganska snygg endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0