Vad jag tycker om bidragen i melodifestivalen 2011 - del 4


Melody Club-The Hunter: Låten var okej men inte alls någon "melodifestival-låt".
Julia Alvgard-Better Or Worst: Älskar hennes röst! Låten var också rätt bra. Störde mig lite på hennes hoppande på scenen.
Lasse Stefanz-En Blick Och Nånting Händer: Haha, ja ni... tyckte det var roligt när han som sjöng ställde sig bredbent och höll i stativet (var helt säker på att det hette så men nu känns det som att jag är helt ute och cyklar).
Linda Pritchard-Alive: Efter att ha hört den här låten ett antal gånger nu så vet jag fortfarande inte om jag tycker om den eller inte. Det är nog hennes röst jag inte gillar tror jag.
Anders Fernette-Run: Hur sjutton kunde han komma sist?? Hans låt var faktiskt riktigt bra och han är ju snygg också! Om han släpper en skiva någon gång i framtiden ska jag lätt köpa den!
Lina Bentzing-E Det Fel På Mej: Alla hennes låtar låter ju likadant... Ska hon inte köra på något nytt snart? Men hon ser jäkligt bra ut måste jag säga.
Nicke Borg-Leaving Home: NEJ NEJ NEJ! Tål inte att se på människan. Den här låten är dessutom en kopia på en annan låt, men jag kan inte komma på vilken. Dock börjar jag gilla hans låt allt mer nu.
Love Generation-Dance Alone: Galet tuffa brudar måste jag säga! Älskar deras stil (i alla fall blondinen och den rödhåriga tjejen) Hur mycket jag än vill gilla låten så går det inte. Dock så var framträdandet häftigt och dom såg ut som bratz-dockor, haha. Låten var inte helt kass men endå inte så jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0