Vad jag tycker om bidragen i melodifestivalen 2011 - del 2

Ja här kommer del 2 då!

Brolle-7 Days And 7 Nights: Nej! Gillar inte Brolle, gillar inte hans låt. Behöver jag säga mer?
Loreen-My Heart Is Refusing Me: Åh, I love! Ball tjej, grym låt. Vill verkligen att hon ska gå vidare till final i andra chansen ikväll.
Babsan-Ge Mig En Spanjor: Har aldrig gillat Babsan, tycker det är helt fel bara (hoppas ingen tog illa upp nu). Låten var dessutom sämst.
Elisabeth Andreassen-Vaken I En Dröm: Elisabeth... Vem är hon? Haha, nej men den låten gillade jag inte heller. Inte min musiksmak om man säger så.
Sanna Nielsen-I'm In Love: Förstår inte alls varför hon röstades vidare till final. Hennes kläder var hemska och hennes låt var tråååkig. Ett tips till svenska folket: Sluta rösta vidare dom som var bra för 10 år sedan. Liksom Sanna Nielsen skulle kunna gå upp på scen och sjunga Björnen sover och hon skulle endå gå vidare till final.
The Moniker-Oh My God!: Helt galen låt+framträdande men jag gillade den faktiskt! Framträdandet var något för färglatt och crazy men det gjorde inte så mycket.
Anniela-Elektrisk: Väldigt synd att hon fick något slags "nervsammanbrott" när hon skulle sjunga för det lät inte bra... Låten var annars okej (när man lyssnar på svtplay) och jag älskade hennes kläder och hår!
Christian Walz-Like Suicide: Jag brukade lyssna på Christian Walzs låt Never Be Afraid Again (heter den så?) när jag var yngre så när jag lästa att han skulle vara med i melodifestivalen blev jag verkligen glad. Mamma sa att han inte kunde sjunga men jag håller inte med henne, älskar hans röst! Och älskar låten! Men, hur såg han ut? Dissar skägget.

Ps. Del 3 och 4 kommer i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0