You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one


Har inte varit i skolan idag pga att jag hade ont i magen igår och när jag vaknade imorse så hade jag fortfarande ont så jag tyckte inte det var värt att åka till skolan när jag visste att jag endå skulle ha ont i magen där också. Något av det värsta som finns är att gå runt och ha ont i magen eller huvudet och så vill man bara lägga sig ner, men det kan man ju inte göra i skolan liksom. Hur som, nu ska jag inte babbla på om massa tråkiga grejer. Mår i alla fall bättre nu men jag är däremot uttråkad. När man är i skolan tänker man ofta att man bara vill hem och ta det lugnt men när man väl är hemma så har man ju endå tråkigt...

Filip och Anders är på något pingisläger över helgen så det är bara jag och mamma hemma. Imorgon ska vi in till stan och gå och kika i affärer. Det gillas! Ska försöka hitta en tunika som jag såg sist jag var på stan som jag verkligen ville ha, men den fanns inte i min storlek. Så jag hoppas på att kunna hitta den imorgon, i rätt storlek! Kände att jag behövde lite frisk luft efter att ha legat inne hela dagen så jag gick ut och fotade lite, men kameran dog nästan direkt så jag hann inte fota så många bilder, inga jag blev riktigt nöjd med i alla fall. Nu: städa. Ha en bra fredag nu allihopa! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0