101111

Kom hem från skolan för ett tag sen och ligger nu och kollar på bonde söker fru. Vi har haft både matteprov och en...ja vad heter det...får väl kalla det prov de också då. Hur som helst, har inte fått mycket sömn inatt heller. Jag höll på med en novellanalys igår kväll och det kändes som att jag aldrig skulle bli klar. Min hjärna var inte riktigt med mot slutet så jag gav upp och gjorde det sista imorse. Sen vaknade jag också på natten av att ha drömt en hemsk dröm, låg och skakade när jag vaknade och vågade inte somna om. Usch, vad konstigt man kan drömma. Jag måste nog sova en stund innan jag ska iväg till dansen. Skönt att det är fredag imorgon i alla fall! Har inget mer att skriva nu så jag avslutar med en låt som jag verkligen fastnat för, har den på hjärnan och går runt och sjunger på den hela tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0