151111

Tjaaaaa. Idag är en bra dag! Har varit allmänt glad hela dagen och vi fick reda på att vi inte behöver gå i skolan varken torsdag eller fredag denna vecka och imorgon ska vi på ett studiebesök och sen slutar vi! Dessutom så ska vi göra en "intervjusak" på stadsbussarna hela nästa vecka så då kommer vi inte heller att vara i skolan och vi har bara halvdagar! Känns jäkligt bra. Så imorgon efter studiebesöket tar jag helg, hur awesome är inte de? Dock så ska jag gå ut i kylan och stå och vänta på en buss till dansen om drygt en halvtimme, inte så sugen direkt. Aja, vi har uppvisning snart så jag är så gott som tvungen att gå på dom sista träningarna. Vänta vad är det jag säger? Jag älskar att dansa! Är nog lite lat idag bara hehe. Måste springa ner och käka något nu innan jag ska till bussen! Ciao


Har lite brist på nya bilder at the moment så jag bjuder på denna goding! Ingen slår våran humor! Finare vän får man leta efter.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0