Champagne for my real friends, real pain for my sham friends

4/11: Kom precis hem efter att ha varit hos farmor en stund. Gick dit med brorsan för att lämna några grejer och vi blev bjudna på Ben & Jerry's! Filip gick hem igen och vi cyklade till kyrkogården och tände ljus vid farmors pappas (tror jag) grav. Efter det cyklade vi hem till henne igen och jag gick hem. Så nu ska jag plugga lite innan jag ska knalla vidare till bussen, ska på bio med Amanda! Härlig fredag det här! Helgen är dessutom fullsmockad så jag kommer nog inte att hinna blogga något mer den här veckan. Ha det bäst så länge!

Igår skrev jag ut några bilder som jag själv fotat som jag ska sätta in i ramar och som sen ska upp på väggen, bilden nedan är en utav dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0