I can't make up my mind


foto och redigering: jag

Blir galen på mig själv!! Kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska blogga här på blogg.se eller på devote.se. Kollade nyss igenom alla inlägg jag skrev på devote och kände direkt att jag ville tillbaka dit. Men jag vill samtidigt vara kvar här. Har redan tröttnat på min design så OM jag stannar här gör jag i alla fall om den. Aja, får se hur jag gör i slutändan.

Idag har jag inte gjort någonting alls nästan, är ju ledig. Har egentligen massa att göra så varför sitter jag framför datorn för? Okej, ska bara skriva klart det här och sen sätter jag igång! Förutom att jag har två uppgifter (från skolan) måste jag även damsuga hela huset och städa mitt rum. Kul, nej. Varför ska jag alltid skjuta upp allt i sista sekund? Det är ju idol ikväll också, då har jag någonting att se fram emot medans jag gör allt tråkigt som måste göras. Tycker fortfarande att Moa ska röstas ut, kom igen Sverige, a little help here. Rösta inte på Moa, hon kan inte sjunga, capish? Imorgon ska jag ju till skolan också. Våran klass ska guida på öppet hus. Är inte taggad, inte det minsta. Dessutom ska vi ju intervjua på bussar hela nästa vecka. Vi är bara ettor, hallå! Varför måste vi få alla "uppdrag"? Aja, får göra det bästa av det. Ha en awesome fredag, pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0