Brave new world

Intervjun har faktiskt gått mycket bättre idag och det börjar till och med bli roligt att göra det! Imorgon blir det hård körning så att vi blir klara med allt, i så fall får vi nog vara lediga på fredag. Så "hard work work" är det som gäller. Som jag skrev i inlägget under firade vi farmor igår. God mat på Peppar peppar och mycket skratt blev det! Ojojoj, fick ärligt talat ont i käkarna för att jag skrattade så mycket! Var tvungen att stanna kvar i skolan 2 timmar efter att vi slutat idag för att jag skulle skriva ett prov. Var helt slut efter att vi intervjuat hela förmiddagen så jag somnade under tiden jag satt och väntade haha. Har sovmorgon till 1 imorgon i alla fall vilket inte känns helt fel om man säger så. Lite osammanhängande text kanske, kan bara skylla på att jag är trött, tröttare, tröttast. Avslutar med några vackra bilder från veckan, jag vet att ni älskar våra snygga västar btw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0