You're gonna be the one that's broken


Ska alldeles strax gå till bussen men jag tänkte att jag skulle hinna med att skriva ett litet inlägg innan. I lördags var jag ju som sagt på öppet hus på våran skola och guidade, det gick helt okej ändå tycker jag. Det var rätt roligt faktiskt, vilket jag inte trodde. Så det var ju nice. Efter det åkte jag och kikade på en innebandymatch med Amanda och lite senare åkte vi även och kollade på bio, Breaking Dawn. Rätt bra film, men inte så bra som alla säger. Sen igår kom Ida till mig. Så jag har haft fullt upp i helgen. Ska ju även jobba hela veckan nu (intervjun ni vet) och på söndag ska jag iväg och jobba på min morbrors affär. Antar att jag kommer att vara rätt slut efter den här veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0