You gotta go there to come back


En enkel och tråkig design var nog inte min grej ändå. Därför tänker jag inte blogga på devote längre utan jag hoppar tillbaka till min gamla blogg, alltså denna. Nice hu? Känns lite meningslöst efter alla dessa inlägg jag skrivit osv att plötsligt "kasta bort det" men vad fasen, man måste ju prova något nytt ibland. Har ju i alla fall insett att blogg.se passar mig bäst, alltid något. Designen ska göras om, känner för en lite mer höstig "look", passar ju rätt bra nu. Nu ska jag fortsätta att kika på idol, Robin var grym föresten. Heja heja! Imorgon ska jag upp tidigt för att jobba så ingen sovmorgon för mig inte. Skönt med lov i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0